Google analytics Toestaan Niet toestaan

Facebook Toestaan Niet toestaan

verschuiven van algemene ledenvergadering van donderdag 05-11-2020

4 november 2020 22:15

i.v.m. de verscherpte corona maatregelen wordt de ledenvergadering voorlopig uitgesteld

Beste leden van vv Terborg,

Naar aanleiding van de gisteren aangekondigde verscherpte corona maatregelen, een overleg vandaag met onze Gemeente en het feit dat niet iedereen heel eenvoudig online mee kan doen aan een ALV, hebben wij besloten om onze algemene ledenvergadering welke voor morgenavond (donderdag 05-11-2020) stond gepland, uit te stellen. Een fysieke bijeenkomst achten wij op dit moment onverantwoord.

Dat betekent concreet dat wij in ieder geval, conform statutaire verplichting van onze vereniging binnen 6 maanden na afloop van het boekjaar (30-6) een algemene ledenvergadering zullen faciliteren: oftewel uiterlijk eind december 2020. Op het moment dat corona ons over ruim zeven weken nog steeds in de weg zit, zullen wij de ledenvergadering alsnog en alleen indien noodzakelijk digitaal faciliteren.

Als bestuur willen wij jou als lid echter wel graag informeren over de belangrijkste thema's die op dit moment spelen. Daarom zullen wij onze leden op korte termijn een brief sturen met daarin de belangrijkste mededelingen over het afgelopen seizoen, een update over het huidige seizoen en de plannen voor de rest van het lopende seizoen. Deze zullen wij versturen via sportlink en zullen wij bij de nieuw te plannen algemene ledenvergadering verder toelichten.

We vertrouwen op uw begrip.

Het bestuur van v.v. Terborg

Lees meer over:
Algemene ledenvergadering

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!