Alleen maar toch samen

8 november 2020 11:45

Corona, wat een gedoe… al weken geen officiële wedstrijden en het vooruitzicht is nog niet echt heel positief. Toch zijn wij, de JO17-1 van Terborg/Silvolde blij dat we nog mogen sporten en we proberen er dan ook maar het beste van te maken.

Met verschillende soorten activiteiten blijven we bezig. Op zaterdag 7 november organiseerden we een 4 tegen 4 toernooi, dit deden we samen met de JO15-1.

Het 4 tegen 4 toernooi was individueel. Elke speler speelde 6 wedstrijden, dit deed je telkens in een andere samenstelling. Voor een gewonnen wedstrijd kreeg je 10 punten.

Voor elk doelpunt dat je team in de wedstrijd maakte kreeg je een extra punt. Bij een gelijkspel kreeg je 5 punten. Door deze opzet speel je telkens met en tegen andere spelers. Alle wedstrijden zijn belangrijk en leuker nog, scoren is het hoofddoel want voor elke goal krijg je ook een punt. Je speelt elke wedstrijd voor je eigen punten maar moet het toch samen met je teamgenoten doen!

Het was gezellig, sportief en er vielen heel veel doelpunten. Voor de 3 spelers met de meeste punten lagen cadeaubonnen klaar.

De uiteindelijke winnaars waren: Romijn met 90 punten, Thijs en Daan Tonissen met allebei 91 punten.

Op naar de volgende activiteit, we blijven bezig!

Klik hier voor de foto's:   camera.png