Speciaal bedankje aan de "corona werkgroep"

22 november 2020 20:15

Zonder goede vrijwilligers kunnen onze verenigingen niet bestaan. En zeker ook, nu corona al lange tijd roet in het eten gooit, kan onze jeugd toch gewoon lekker voetballen door de inzet van deze vrijwilligers. En daarnaast worden er ook nog eens een serie aan leuke aanvullende activiteiten georganiseerd.

Dat wordt mogelijk gemaakt door een enthousiaste groep die zich keer op keer inzet om er wat leuks van te maken. Zaterdag 14 november hebben we ze namens beide verenigingen bedankt voor hun tomeloze inzet en enthousiasme met een leuk presentje.

Ga zo door! Jullie werk maakt het voor alle kids, zelfs in deze lastige tijd, een feest om naar de club te komen!

corona_team_bedankt.png

corona_team_bedankt2.png