Spannende dag voor onze selectie!

30 januari 2021 18:00

Vandaag was een spannende dag voor onze selectie. Na de vele looptrainingen van Sander Hollmann was het vandaag de beurt aan Martijn om de warming-up te verzorgen.

Onze clubheld die dag en nacht klaar staat voor de jongste jeugd en op wedstrijddagen van VVT 1 o.a. het scorebord bestuurd was er klaar voor. Al snel bleek hij geen enkele medelijden te hebben met onze selectiespelers. Ook onze gast spelers van Silvolde hadden het zwaar. Met name Ischa en Jael Krosse liepen achter de feiten aan. Na ongeveer 15 minuten was de groep warm en klaar voor de training!

Wij zijn als selectie erg blij dat Martijn een gedeelte van de training heeft verzorgd en hopen dat hij het net zo leuk vond als wij. Martijn nogmaals bedankt voor je inzet vanmorgen en natuurlijk wat je voor vv Terborg allemaal doet!!