Organisatie Pupillendagen

4 mei 2021 19:15

De Pupillendagen, het alternatief voor het Pupillenkamp is dit jaar op 26 en 27 juni op het sportpark van vv Terborg. Zonder overnachtingen dit jaar, maar wel met alle andere activiteiten.

Zonder organisatie kunnen de Pupillendagen niet doorgaan. Helaas hebben Brigitte en Mehmet Onal besloten om te stoppen met de organisatie. We willen ze ontzettend bedanken voor hun inzet de afgelopen jaren binnen de organisatie, jullie bijdrage was erg waardevol.

Gelukkig hebben de overige organisatieleden snel kunnen handelen zodat de functies weer ingevuld zijn. Stan Peters is toegevoegd aan de organisatie en ook John Janssen keert terug. John was jarenlang belangrijk binnen de organisatie maar nam ruim een jaar geleden afscheid. Gelukkig is John dus bereid gevonden om terug te keren en daar zijn we ontzettend blij mee!

Stan & John, succes de komende jaren. Mehmet en Brigitte nogmaals bedankt.

Op naar geweldige Pupilendagen in 2021 en op naar hopelijk weer een echt Pupillenkamp in 2022!

Lees meer over:
pupillenkamp