Eerste samenwerking Terborg/Silvolde & Voetbalschool de Paasberg een feit!

19 mei 2021 20:45

Een aantal weken geleden kondigden we het al aan: VV Terborg & Spcl. Silvolde gaan een intensievere samenwerking aan met Voetbalschool de Paasberg!

En wel met het volgende; op zaterdag 29 mei een techniekclinic speciaal voor de meiden-/damesafdeling van onze beide verenigingen en VVG’25. Nu de teams rond zijn, de trainers de opstart door zijn en er weer fijn tegen een bal aangetrapt kan worden, wordt het tijd om te werken aan de fijne kneepjes van het voetbalwerk. Onder leiding van Vincent Selhorst zal er deze middag een uitdagende clinic voorgeschoteld worden, waarvoor je niet de beste hoeft te zijn, maar wel beter wilt worden!

Dus meiden en dames van VV Terborg, Spcl. Silvolde & VVG’25, geef je op en show wat je kunt!

Opgeven kan via onderstaande link:

Samenwerking-.jpg