Hey meiden van Terborg, Silvolde en Gaanderen!

25 mei 2021 20:15

Komen jullie op maandag- en/of donderdagavond ook eens meetrainen in Terborg?

We hebben sinds kort een meidenteam en dit is super tof! Samen met onze trainer Kylian worden we elke training steeds een stukje beter. We trainen op van alles: dribbelen, passen, hard schieten en mikken… maar natuurlijk voetballen we ook veel partijtjes. Na de zomervakantie gaan we samen wedstrijden voetballen, gaan we het de buurtclubs eens even flink lastig maken. Kom jij ons hier bij helpen?! We zoeken namelijk nog wat extra meiden die onze MO11 komen versterken.

meidenvoetbal2.jpg

Ben je in de leeftijd van 9 t/m 11 jaar, kom dan op maandag- en/of donderdagavond om 18.00 uur trainen op de velden van vv Terborg.

meidenvoetbal3.jpg

Iets ouder of jonger, maar toch ook zin om te voetballen?! Super leuk, meld je dan alleen even bij Bianca Luiten ([email protected]), want tijden en locaties voor deze teams kunnen iets afwijken van bovenstaande info.

Tot snel!

meidenvoetbal.jpg