De JO13-1 had vandaag een offday!

12 juni 2021 15:00

Na een lange tijd geen voetbal vergeet je haast de dingen die bij het voetbal horen. Spelen op echt gras, kleedkamerhumor, winnen, juichen, vroeg aanwezig zijn. Je zou het bijna vergeten, maar de OFFDAY bestaat ook nog. Dat hebben we vandaag wel gemerkt.

Na een prima wedstrijd  van vorige week tegen Varsseveld stond vandaag de wedstrijd tegen Dinxperlo op het programma. Ook Dinxperlo speelde nog, net als Varsseveld in de ‘’oude’’ samenstelling. En ook Dinxperlo was een maatje te groot.

Zelf begonnen we ontzettend slap aan de wedstrijd, geen druk op de bal, geen acties voorin en weinig coaching. We stonden snel achter en de stand liep nog voor rust op naar 5-0 voor de tegenstander.

Het was vandaag duidelijk: het liep niet, het kunstgras beviel ons niet en het was duidelijk dat het even niet lukte.

Uiteindelijk was de tegenstander veel sterker, een 12-1 stand (ons doelpunt is gescoord door Stijn van Wijk) stond na de wedstrijd op het scorebord. Of toch niet, volgens het scorebord was de eindstand 2-1, misschien moeten we dit vandaag dan maar aanhouden.

Hoofd omhoog en op naar de volgende wedstrijd, verliezen hoort er ook bij!

Volgende week mogen we weer, we spelen dan in Terborg tegen vv Montferland. Aftrap 11.15 uur, tot dan!

Klik hier voor de foto's: camera.png