100 jarig bestaan in 2020

2 oktober 2015 15:15

Zoals ook in ons logo te zien is, bestaat de vv Terborg in 2020 100 jaar.
Om dan niet achter de feiten aan te lopen zijn we op zoek naar oude, historisch foto's en verhalen uit de goede oude tijd.

Stuur dus uw foto's digitaal naar het volgende mailadres, [email protected], het liefst natuurlijk met het verhaal er achter en/of indien er spelers op staan hun namen erbij vermeld.
Mocht u ze niet digitaal hebben, neem dan contact op met Arjan de Heer (06-46189794), zodat hij met jou een afspraak kan maken om een andere oplossing te zoeken.
Mochten er leden/oud leden of andere belangstellenden zijn, die het leuk vinden om achter de verhalen van vroeger aan te gaan door mensen te interviewen en zo hun verhalen te behouden voor later, mail dan ook naar [email protected] of neem contact op met Arjan.