Technische hart meiden-/damesafdeling volop in ontwikkeling!

13 juni 2021 12:45

Een aantal weken geleden publiceerden we vacatures voor onze meidenafdeling en met trots kunnen we zeggen dat we inmiddels bijna onze voltallige meiden- & damesafdeling hebben kunnen voorzien van een technische staf. Hier en daar nog wat finetunen qua leiding en voor de 7x7-dames zijn we nog in gesprek voor een trainer, maar we kunnen wel stellen dat we binnen no-time een flinke klus hebben geklaard!

We zullen de trainers even aan u voorstellen, zodat u weet wie u op de velden zult treffen:

kylian.jpg

Trainer MO11: Kylian Hengefeld

Vorig jaar al actief bij de JO9-2 &-3, winnaar van de Coronacup 2020 en dus voor een groot deel van de MO11 al een bekend gezicht. Kylian ontdekte tijdens de toptraining hoe leuk dit nieuw te vormen team samenspeelde, wat er nog te leren valt en hoeveel lol de meiden samen hebben en bedacht zich daarom geen moment. Vol overtuiging vloog hij in op de rol en inmiddels draaien de meiden als een tierelier! Op naar de wedstrijden, zodat jullie hier samen kunnen laten zien hoe goed jullie zijn!

remy.jpg

MO15: Remy van Zuilekom, geassisteerd door Wilco Weber

Terug van weggeweest kunnen we wel zeggen, al is dat niet helemaal waar… want naast dat Remy het team van dochter Aimy onder zijn hoede neemt, blijft hij ook betrokken bij het team van oudste dochter en oud-speelster van Terborg: Rory. In Terborg en Silvolde gaan Remy en Wilco de meiden van de MO15 de fijne kneepjes van het vak bijbrengen en zorgen voor nog meer passie en bevlogenheid op het veld. Remy regelde zelf al zijn staf rondom het team, dus we kunnen wel stellen: de MO15 is er klaar voor en staat te popelen om weer van start te gaan!

mike_.jpgTrainer MO17: Mike Meeusen

Nu zal u denken huh Mike is toch trainer van Dames 1… jazeker dit was (en is hij op dit moment nog steeds), maar het luxeprobleem deed zich voor dat de club een aanbod kreeg voor een nieuwe damestrainer. In goed overleg besloot Mike daarom een stapje terug te doen en het team van dochter Ava weer onder zijn hoede te nemen. Mike gaat er dit seizoen alles aan doen om zijn meiden hoog te laten eindigen in de MO17-competitie en verder te helpen in hun ontwikkeling richting damesvoetbal.

Casper.jpg

Trainer Dames 1: Casper Koenders

Nieuw binnen Terborg/Silvolde, maar een oude bekende voor veel van onze dames. Bij SDOUC had hij een groot deel van ons elftal al eens onder zijn hoede en grijpt dus nu binnen onze clubs een nieuwe grote uitdaging. Fanatisme, gedrevenheid en passie dat is wat Casper van zijn dames vraagt. Samen alles geven en voor elkaar door het vuur gaan! Wat gaat het de dames brengen en hoe zal ons dames vlaggenschip dit jaar eindigen?!

Als laatste nog een groot woord van dank aan Bas, Chareld, Bas, Ronnie & Mike. Bedankt voor de afgelopen jaren. Dankzij jullie passie, inzet en gedrevenheid is er flink gewerkt aan de opmars van het meiden-/damesvoetbal binnen de clubs. Na een aantal mooie jaren was het voor jullie tijd om het stokje over te dragen. Dit stokje wordt overgedragen aan een (nieuw) team fanatiekelingen die hun beste beentje voor gaan zetten om dit te vervolgen. We wensen de heren veel succes en plezier en hopen op mooie prestaties in het komende seizoen!

Commissie Damesvoetbal Terborg/Silvolde