Een goed begin, is het halve werk!

24 september 2021 17:15

Nog geen week is de Grote Clubactie van start of de eerste 200 loten zijn al verkocht! De jeugd is flink op pad geweest en het is te merken dat er veel kermis, familiefeestjes en buurtbijeenkomsten is/zijn gevierd, want de loten worden in grote getale gekocht.

De JO9-2 staat op dit moment als team aan kop door online de meeste loten te verkopen, op de voet gevolgd door de JO11-1 en MO11-1, maar wie weet wat ons nog te wachten staat in de verkoopboekjes. Ook Terborg 1 (ZO) laat zich van haar beste kant zien, online is de verkoop al hard op gang en zetten daarmee de toon voor de rest van de seniorenteams!

Goed om nog even te vermelden is! De JO8 t/m JO11 loopt als gehele jeugdafdeling met de Grote Clubactie en daarvan zal het geld terugvloeien in de gezamenlijke jeugdactiviteiten. Te denken aan de Herfstinstuif, zaalvoetbaldagen, Sinterklaas, etc.

Bij de teams erboven zijn het alleen de Terborgse leden (jeugd + senioren) die loten voor de Grote Clubactie (ver)kopen. Dit geld zal eveneens aan activiteiten binnen de vereniging gestoken worden, maar dan specifiek aan de eigen leeftijdsgroepen. De Silvoldse leden zullen later in het jaar kerstloten ontvangen en ook daarvan zal de opbrengst terugvloeien naar de eigen leeftijdsgroepen.

Zet hem op met verkopen, want dan wordt het misschien niet alleen een feestje op de club, maar ook voor jezelf!! 😊

gr-nieuws.png