Jeugdafdeling in de lift!

26 september 2021 11:30

Met een nieuwe structuur, maar met vrijwel dezelfde samenstelling als voorheen, probeert de jeugdcommissie dit seizoen weer flink aan de weg te timmeren naar een gestroomlijnde jeugdafdeling.

Met een 3-koppig voorzitterschap, bestaande uit: Chareld ter Horst (technisch), Roel van Holen (organisatorisch) en Leonie van Beek (combinatie technisch & organisatorisch) gaat de jeugdcommissie vol vertrouwen het net lopende seizoen in.

Openheid, transparantie en saamhorigheid binnen en voor de jeugd zijn de belangrijkste speerpunten waaraan gewerkt wordt dit seizoen. Met de overstap naar de nieuwe tenues is er al een mooie stap gezet en binnen enkele weken volgt ook uniformiteit in kledij van het jeugdkader. Zo is er straks weer eenheid op de velden en stralen we samen uit voor welke clubs we staan!

De belangrijkste punten waar dit jaar aan gewerkt gaat worden binnen de jeugd zijn:

• Ledenbehoud/-uitbreiding
  • Vrijwilligers betrokkenheid verstevigen en vergroten
  • Verder ontwikkelen samenwerking
  • Opleiden/bijscholen jeugdkader

Zijn er problemen of loop je ergens tegenaan, schroom je niet om het met een van ons te delen. We kunnen niet beloven de oplossing te bieden, maar samen kijken naar mogelijkheden kan zeker wel! Spreek de eerstverantwoordelijke binnen de jeugd aan op hetgeen waar je tegenaan loopt (zie onderstaand overzicht om te weten bij wie je je kunt melden) en laten we samen zorgen voor een open, transparante en saamhorige jeugdafdeling!

Met plezier zijn ook wij op weg naar resultaat!

Jeugdcommissie Terborg/Silvolde

Jeugdcommissie Invulling