Hoe gaat onze toekomstige vereniging er uit zien?

20 mei 2022 9:00

Beste leden van Sportclub Silvolde en Voetbalvereniging Terborg,
Op maandag 20 juni om 19:30 uur nodigen we je van harte uit voor een informatieavond over de toekomst van onze beide verenigingen. De bijeenkomst vindt plaats in het bedrijfsrestaurant van Royal Kaak.

Eind vorig jaar hebben we als besturen van beide verenigingen een commissie in het leven geroepen om samenwerking en een mogelijke fusie te verkennen. De uitkomsten en aanbevelingen van dit onderzoek, en volgende stappen, zullen op deze avond gepresenteerd worden.

In het komende jaar willen we samen met alle leden de toekomst vormgeven van onze verenigingen. Goedkeuring voor een nieuwe gefuseerde vereniging zal door de leden van beide verenigingen na dat jaar gegeven dienen te worden.

Wij vinden het belangrijk dat iedereen met nieuwsgierigheid, kennis, energie en ideeën mee denkt en doet. Kom dus en doe mee!

Besturen Sportclub Silvolde en Voetbalvereniging Terborg

Adres Royal Kaak: Varsseveldseweg 20a, 7061 GA Terborg