Fysiotherapie de Paasberg sponsor van voetbalvereniging Terborg

30 augustus 2022 10:45

Sinds enige tijd is Fysiotherapie de Paasberg, gevestigd binnen sportcentrum Physique direct naast de voetbalvelden van VV Terborg, sponsor van voetbalvereniging Terborg

Wij dragen sporters een warm hart toe en vinden het belangrijk dat iedereen blessurevrij kan voetballen op elk niveau. Omdat tijdens voetbal toch vaak een blessure opgelopen wordt wil je zo snel mogelijk weten of je kan trainen of spelen, of dat het verstandig is rust te nemen of wat aan de blessure te doen.

Speciaal daarvoor hebben wij een sportspreekuur op maandagavond van 18.30-19.30. Blessure opgelopen in het weekend? Kom vrijblijvend binnenlopen. Een afspraak maken kan ook via [email protected] of what’s app.

Naast screening en behandelen van blessures vinden we het ook belangrijk blessures te voorkomen. Hiervoor kunnen we bij teams testen verrichten en specifieke oefeningen implementeren gericht op blessurepreventie. Wij wensen iedereen een goed seizoen!

Fysiotherapie de Paasberg

’t Veld 28a