Samenwerking O17 vv Terborg en Spcl. Silvolde

20 mei 2017 10:15

Graag willen wij jullie informeren over de aanstaande samenwerking tussen v.v. Terborg en Spcl. Silvolde in de leeftijdsgroep O17 voor het seizoen 2017 - 2018.

De reden van deze samenwerking ligt in de doelstellingen van beide verenigingen. Beide streven naar het samenstellen van volwaardige elftallen en iedereen op zijn/haar niveau van het voetbalspel te laten genieten.

Dat laatste bleek voor de O17 groep lastig in te vullen voor het seizoen 2017 – 2018 voor elke vereniging afzonderlijk.
Reden voor beide verenigingen om de kontakten uit te bouwen en te komen tot een samenwerking en daarmee de krachten te bundelen.

Wat betekent dat concreet. Afgelopen maandag 15 Mei hebben we een informatieavond gehouden voor de betrokken ouders/verzorgers en leden. Daarop werd positief op dit voornemen gereageerd.
Wij gaan nu verder op de ingeslagen weg en in gezamenlijkheid een aantal zaken oppakken op het gebied van elftalindelingen, trainingen en wedstijden. (we spelen b.v. allen onder een gecombineerde naam; SilvoldeTerborg). Het zal zeker aanpassingen aan beide kanten vergen, maar samen gaan we deze oplossen.
Wij zien dit als een stap vooruit om de (jeugd)leden te kunnen laten voetballen. Daarbij sluiten wij aan bij een landelijke trend die ook bij de buurtverenigingen al ingeburgerd is.

We kunnen ons voorstellen dat dit vragen oproept. Voor vragen ter verduidelijking of anderzijds kunt u met ons contact opnemen .

Met vriendelijke sport groet,

Mehmet Onal; v.v. Terborg