Samenwerking JO17 vv Terborg en Spcl. Silvolde (2)

10 september 2017 11:45

JO17-3

Beste ouders/verzorgers/leden,

Vorige week hebben wij (Spcl Silvolde en vv Terborg) in gezamenlijk overleg besloten om de JO17-3 terug te trekken uit de competitie. Reden voor dit besluit ligt in het feit dat we te weinig spelers hebben voor 3 elftallen en we, zeker in deze samenwerking, stabiele spelersgroepen willen hebben. De reden van de verminderde aantallen ligt in het feit dat een aantal jongens gestopt zijn na de vakantieperiode. Om verschillende redenen.  Met 2 JO17 teams gaat dit prima en kunnen we het seizoen 2017 -2018 met vertrouwen ingaan.

Wat betekent dat nu: er zijn nieuwe JO17 elftal indelingen gemaakt, voor de spelers die nog in de JO15 kunnen spelen hebben we in overleg een  nieuwe JO15 indeling gemaakt.

We zien in deze opzet vooral voordelen voor de leden, ze kunnen blijven spelen op hun niveau en versterken de samenwerking, en dat was het kern principe toen we aan dit traject begonnen

Verder zien we op de velden een positieve en goede sfeer tijdens de trainingen en wedstrijden met enthousiaste leden en kader die gezamenlijk  aan het werk zijn, kortom de basis staat en nu verder bouwen.

Kom gerust kijken tijdens de trainingen en wedstrijden, kijk wel goed op de site waar ze spelen, in Silvolde of in Terborg !!

Voor vragen neem gerust contact met Mehmet Onal en Ton Sanders

Met vriendelijke sport groet,