Uitnodiging informatieavond over samenwerking Silvolde

13 april 2019 20:30

Betreft: Uitbreiding samenwerking jeugdafdelingen van Spcl. Silvolde en v.v. Terborg

Beste ouders/verzorgers  en leden van de jeugdafdelingen van Spcl. Silvolde en v.v. Terborg,

Graag nodigen wij jullie uit voor de informatieavond betreffende de uitbreiding van de samenwerking van de jeugdafdelingen Spcl. Silvolde en v.v. Terborg voor het komende seizoen. (seizoen 2019-2020)

Deze avond is voor zowel Spcl. Silvolde en v.v. Terborg leden.

Datum:                Woensdag 24 April
Tijd:                      20.00 -21.00  inloop vanaf 19.45

De bijeenkomst zal plaatsvinden in de bedrijfskantine van de firma Kaak, Varsseveldseweg 20A Terborg.  Daarvoor zijn wij de familie Kaak zeer erkentelijk.

Er is door de  verenigingen al veel werk verricht in de samenwerking tot zover, met dank aan alle betrokken leden die hier hun bijdragen aan  hebben geleverd. De steun die we mogen ontvangen vanuit de verenigingen, ouders en kinderen is groot.

Op deze avond zullen wij presenteren waar we nu staan, hoe de samenwerking vervolg zal krijgen en waar we nog hulp en ondersteuning kunnen gebruiken.

We verwachten een hoge opkomst en positieve sfeer en kijken uit naar uw komst!

Met vriendelijke sportgroet,

Marc Neijland en Peter Jaspers namens v.v. Terborg