JO15-3 dendert door!

SV Basteom JO15-2G

7 maart 2020 12:30

Onbekend

Eindelijk na 3 afgelastingen en een vrij weekend mochten de jongens van JO15-3 vandaag weer eens een wedstrijd voetballen. Na een week waarin flink fanatiek is getraind door de groep, hagel, regen en modder niets was ze te gek. Chris drilde ze wedstrjjdklaar. De jongens waren vanaf minuut 1 gretig. Prachtige aanvallen werden opgezet, het was Mex die in de vierde minuut alleen op de keeper af ging. Hij zag echter zijn inzet gekeerd worden door de keeper. Melih was er als de kippen bij om voor de rebound te zorgen. Maar wederom was de keeper een sta in de weg. Of beter gezegd, hij stond gewoon heel goed te keepen. In de 6e minuut was het Stefan die Melih wederom met een prachtige steekpass vrij voor de keeper zette. Helaas... weer die keeper en ook bij poging 3 in de 7e minuut was het weer de keeper. Zou het dan zo’n middag worden dat je het betere van het spel hebt, maar de bal er niet in wil?

Gelukkig niet. In de 11e minuut was daar de bevrijdende 1-0. Een prachtige aanval die in de verdediging bij ons begon, werd door Melih oog in oog met de keeper vakkundig benut dit keer. Dit smaakte naar meer en in de 19e minuut was het wederom Melih die de bal binnen wist te tikken. Hierna kregen we nog diverse kansen om de bal er in te schieten, maar helaas lukte het niet. Ik denk na de krachttraining van afgelopen week dat er maar eens een rondje afronden gedaan moet worden de komende week.

b_300_0_16777215_00_images_stories__images_seizoenen_20192020_junioren_JO15-3_20200307jo15-3a.jpg

In de rust konden we alleen maar tevreden zijn met het getoonde spel. Vele kansen, mooie steekballetjes en goed de combinatie gezocht. Bovendien ook een stukje inzet waar je u tegen zegt.

De tweede helft gingen de heren onvermoeibaar door. De verdediging bleef solide overeind het middenveld buffelde er op los en de aanval schoot er op los. Helaas was of de goal te klein of de keeper een sta in de weg. Verder dan een doelpunt van Jesse uit een strafschop kwamen we niet. Eindstand 3-0! Met vandaag weer een prima scheidsrechter: Stan Peters en een sportieve tegenstander.

Wat een topprestatie weer van dit team en wat een genot om naar te kijken hoe ze vandaag weer voetbalden.

Terborg/Silvolde JO15-3 - Basteom JO15-2 3-0
Melih 2x