Stappen maken

7101PA
WINTERSWIJK
tel. 0543-515162

Seizoen 2021-2022 is begonnen. De JO13-1 speelde haar eerste bekerwedstrijd op zaterdag 4 september tegen FC Trias JO13-1.

Toen de bekerindeling op voetbal.nl kwam te staan was er enige verbazing. Waarom werden we ingedeeld bij teams die een klasse hoger spelen? Waarom vragen we dan eigenlijk een bepaalde klasse aan? De antwoorden gaan we natuurlijk nooit krijgen van de zeer ‘’geliefde’’ KNVB.

We trainen al een aantal weken en we merken dat er ontzettend veel potentie in dit elftal zit. Stap voor stap moeten we vooruit en daar horen verliespartijen, mooie overwinningen en prachtige gelijke spelen bij.

Vandaag, de wedstrijd tegen FC Trias, waarbij wij onszelf de volgende doelen hebben gegeven: we blijven positief en we gaan keihard werken. Dit hebben de 14 spelers van Terborg/Silvolde JO13-1 van het begin tot het eind van de wedstrijd gedaan.

Een uitgebreid verslag was voor deze wedstrijd niet nodig.

De tegenstander was duidelijke de betere ploeg op het veld, maar de complimenten vandaag kunnen vooral naar ons. Vanaf de aftrap deed iedereen zijn best, we hebben voor elkaar gewerkt. We hebben fouten gemaakt, mooie dingen laten zien en samen proberen doelpunten te maken, dat is waar het om gaat.

Vandaag zat het er even niet in, volgende week doen we weer ons best. We gaan stapje voor stapje vooruit. Soms grote stappen, soms kleine stappen en soms misschien wel even een stapje terug. Maar uiteindelijk hebben we samen 1 doel: er een geweldig seizoen van maken.

Nog even complimenten voor onze leider Roel die geweldige inlooptenues voor ons team geregeld heeft, zie foto’s!

Volgende week spelen we in Terborg tegen AZSV, we trappen om 11.15 uur af. Tot dan!