De JO13-1 weet niet te winnen

7261PE
RUURLO
tel. 0573-452303

Na de fantastische wedstrijd van vorige week tegen FC Bergh waar we in de laatste seconde het winnende doelpunt konden maken, was het vandaag aan ons de taak om de goede wedstrijd een vervolg te geven.

Mick mocht voor het eerst weer 10 minuten spelen en verder was iedereen aanwezig, dat is natuurlijk geweldig maar voor de trainers ook een uitdaging om tot een opstelling te komen. Uiteindelijk is dat natuurlijk gelukt en begonnen we om 11.15 uur in Ruurlo aan de wedstrijd.

Veel hoef ik er vandaag niet over te schrijven, waar ik vorige week bijna niet kon stoppen met het verslag, heb ik vandaag niet veel te vertellen.

Vanaf het begin van de wedstrijd was duidelijk dat Ruurlo scherper was, het won bijna alle duels en voetbalde redelijk goed. Wij kwamen er totaal niet aan te pas, onze aannames waren niet goed, we reageerden te laat en waren te slordig aan de bal. Het weer zat ook niet mee want voordat de wedstrijd begon had ik de sokken al doorweekt.

Nog voor rust scoorde Ruurlo uit een penalty na te laat ingrijpen van onze verdediging. De volgende en tevens laatste goal viel ook na niet scherp genoeg reageren aan onze kant.

Een totale off-day. Natuurlijk helemaal niet erg want we weten dat we erg goed kunnen voetballen. Gelukkig mogen we volgende week weer spelen, we spelen dan in Terborg tegen AZSV. Maandag weer lekker trainen en volgende week met opgeheven hoofd aan de aftrap, tot dan!