MO11-1 wint met monsterscore.

ST: Terborg/Silvolde/VVG'25 MO11-1

SVO DCS/OBW MO11-2

14 mei 2022 8:30

Sportpark De Munsterman
Munstermanstraat 2
7064KA
SILVOLDE
tel. 0315-325512

De meiden stonden vanochtend alweer vroeg klaar om een lekker potje te voetballen!
Met de goeie weersvoorspellingen kon het niet fout gaan.

Onze tegenstander van vandaag was Zevenaar mo11-2. Een nieuwe tegenstander waarvan we nog niet wisten hoe ze zouden spelen. Dus het was afwachten tot de aftrap hoe de wedstrijd zou gaan verlopen.

Al snel in de wedstrijd kwam het verschil tussen beide ploegen naar boven en stond er
binnen 2 minuten 2-0 op het scorebord. Terborg/Silvolde blijft goed spelen en scoort erop los na 15 minuten spelen staat het 7-0 en hebben we ervoor gekozen om Zevenaar met een extra meisje te laten spelen om het wat evenwichtiger te maken.
Dit zorgde er in de eerste paar minuten na de time-out voor dat Terborg/Silvolde meer
balbezit had maar de doelpogingen bleven uit. Totdat daar eindelijk de 8-0 was gevallen.

Toen waren de meiden niet meer te stoppen en vloog de ene bal na de andere bal erin.
Uiteindelijk zijn we met de stand van 14-0 aan de ranja gegaan.
In de tweede helft zijn de meiden van terborg/silvolde gaan spelen op posities waar ze
normaal nooit zouden spelen. Door de grote voorsprong op het scorebord gaf het ons de kans om te experimenteren. Na 15 minuten gespeeld te hebben in de tweede helft was het duidelijk dat de meiden van Terborg/Silvolde het lastig vonden om op een andere positie te spelen, hier konden de meiden van Zevenaar van profiteren met het eerste en tevens laatste schot op goal. De laatste 15 minuten kwam de vermoeidheid naar boven en zag je dat de snelheid in de wedstrijd minder werd.

We hebben besloten bij een eindstand van 23-0 de wedstrijd eerder af te fluiten.
Met deze klinkende overwinning lijkt er niks meer mis te kunnen gaan voor de mo11-1 die onderweg is naar het kampioenschap. Met +40 doelsaldo en 3 punten boven de nummer twee kunnen ze het volgende week in Dinxperlo afmaken door middel van een overwinning.