Met 3 punten op teamweekend!

ST: Terborg/Silvolde JO13-1

Longa '30 JO13-1

Hoofdklasse (3e fase) 5

13 mei 2023 11:15

Anoniem

Sportpark De Munsterman
Munstermanstraat 2
7064KA
SILVOLDE
tel. 0315-325512

Na een wisselende week met een overwinning in de halve finale van de beker, een terechte
verliespartij op woensdagavond en nu een overwinning op Longa’30 (4-2) vertrekt de JO13-
1 komende woensdag naar Mönchengladbach.

Woensdag gaan de 15 spelers en 6 begeleiders samen op teamweekend. Op donderdag
speelt de JO13-1 een toernooi met Internationale deelnemers in Landgraaf. Ook op vrijdag
staan er wedstrijden op het programma. Het belangrijkste van dit ‘’weekend’’ is het plezier.

Naast verschillende activiteiten waaronder een quiz en de uitreiking van de jaarlijkse
Kruisjescup zal de JO13-1 de wedstrijd Roda JC - Willem 2 bezoeken. De andere activiteiten
zijn nog een verrassing.

We hebben er ontzettend veel zin in en gaan er een aantal geweldige dagen van maken. We willen via deze weg nog even een aantal top sponsoren bedanken, Bestelrent/Andriessen en Fysio de Paasberg. Dank voor jullie hulp!

Met 3 punten op teamweekend, wij hebben er zin in.