Grote Clubactie gaat weer van start: loten (ver)kopen voor een prachtig (jeugd)honk!!

16 september 2020 23:00

Na een mooie pot voetbal nog even chillen met je teamgenootjes, samen de wedstrijd naspelen bij de voetbaltafel of rondstruinen op de velden tijdens de wedstrijd van Terborg 1… dit kon natuurlijk allang, maar vv Terborg wil meer!

Komend seizoen zal de multifunctionele ruimte omgetoverd gaan worden tot jeugdhonk! Een honk waar (jeugd)leden samen kunnen komen, lekker kunnen rondhangen en misschien wel een potje FIFA kunnen spelen op een nog aan te schaffen spelcomputer.
Een mooi doel voor onze deelname aan de Grote Clubactie, vonden wij. Help jij mee om zoveel mogelijk loten te verkopen?!

Vanaf zaterdag 19 september start de verkoop en we hopen ook dit jaar weer veel loten te verkopen! Een lot kost €3,- waarvan 80% naar onze club gaat.

De verkoop van de Grote Clubactie gaat net als voorgaande jaren middels eenmalige machtiging. Kinderen hoeven hierdoor maar 1 keer langs de deur. De koper van het lot schrijft zijn/haar gegevens, waaronder zijn/haar bankrekeningnummer, op het intekenformulier. Het lotnummer zal vervolgens op het bankafschrift van de koper staan. Kinderen komen dus geen tweede keer meer langs de deur om loten te bezorgen.

Grote_clubactie_logo_2.jpg

Lees meer over: