6 weken lang spelen we de Champions League.

21 februari 2021 9:30

6 weken lang gaat de JO11, MO13 & JO13 het veld op om lekker te voetballen.

In de Corona periode die nu al zo lang duurt proberen we de club levendig te houden. We proberen de spelers en speelsters fit te houden en te zorgen dat ze weken lang plezier kunnen beleven. Het is altijd puzzelen over hoe dit nou precies moet. Dit keer hebben we gekozen voor een Champions League opzet.

We mixen iedereen door elkaar, maken 6 nieuwe teams en verdelen de opgegeven vrijwilligers als leiding over de teams.

Zaterdag 20 februari was de eerste Champions League bijeenkomst.

Bijna alle spelers waren aanwezig, de teams werden bekend gemaakt en we begonnen met een training.

De komende weken gaan we weer van alles zien. Blije gezichten na een overwinning, juichen als Ronaldo na een doelpunt, een sliding van een wereldverdediger, een redding van misschien wel de nieuwe Sari van Veenendaal en soms ook een klein beetje teleurstelling na een verliespartij. Maar niet te lang, heel eventjes want het draait om plezier.

Of je nou wint over verliest, het gaat erom dat we weer op dat prachtige veld staan. Het gaat erom dat we weer het gras ruiken, de zon op onze gezichten voelen en moe maar voldaan thuis op de bank mogen ploffen.

Het gaat erom dat we nu even onderling maar hopelijk over een tijdje weer mogen spelen tegen VVG, Ulftse Boys en al die andere mooie buurtclubs. Als het weer mag dan zijn we er klaar voor, in dat prachtige nieuwe tenue met de vertrouwde geel-zwart-witte kleuren. Met de borst vooruit, trots om te spelen voor Terborg/Silvolde!

Wij zijn blij, blij dat we weer op het veld staan!

Op naar nog heel veel fantastische zaterdagen. Want zaterdag, ja zaterdag is toch echt de mooiste dag van de week!

Champions_League.jpg

Lees meer over: