Eerste wedstrijd Champions League een feit!

27 februari 2021 21:00

Na de trainingsdag van vorige week mochten we vandaag echt aan de bak. De eerste wedstrijden van de Terborg/Silvolde Champions League stonden op het programma.

Liverpool trof vandaag Real Madrid, Bayern München speelde tegen PSG & Juventus en Barcelona mochten het ook tegen elkaar opnemen.

Het team van coaches Wesley en Jip zijn sterk aan de reeks van 5 wedstrijden begonnen. Ze speelden Liverpool met 0-3 van de mat. Ook Barcelona deed een beetje denken aan het Barcelona van jaren geleden. Tikkie, Takka naar een 3-7 overwinning op Juventus.

Bij Bayern München tegen PSG was het spannend. De Duitsers stonden bij rust nog met 2-0 voor maar de ploeg van Barry, Martijn & Rick kon het ombuigen naar een mooie 2-3 overwinning.

We zijn begonnen, mooie acties, goede doelpunten, geweldige slidings, alles hebben we gezien. Op naar de komende weken.

Stand na de eerste speelronde:

Punten

FC Barcelona

Real Madrid

PSG

Bayern München

Liverpool

Juventus

Klik hier voor de foto's: camera.png

Lees meer over:
Champions league