Infogids voor vrijwilligers en voor ouders en spelers

1 maart 2021 20:30

Vanaf vandaag staan er twee infogidsen online. Daarin staat belangrijke informatie voor de vrijwilligers, ouder(s) en spelers van bij vv Terborg en Spcl. Silvolde.

In de infogids kun je lezen waar we als vereniging voor staan, wat onze visie is en hoe we dit samen bereiken. Tevens kun je zien hoe de verenigingen georganiseerd zijn en wie waar verantwoordelijk is.

Omdat we het belangrijk vinden dat iedereen deze informatie kan inzien hebben we dit aan de menubalk toegevoegd onder het kopje vv Terborg/clubinformatie.

Infogids voor ouder(s) / spelers:

Infogids_ouders-verzorgers-1.jpg

Infogids voor vrijwilligers: