Wat een geweldige super saturday!

17 oktober 2021 10:45

De zaterdag begon lekker vroeg op sportpark de Paasberg. Terwijl de jeugd bezig was hun thuiswedstrijden af te werken waren onze vrijwilligers al in de weer alles klaar te zetten voor wat later bleek een super saturday.

De buiten bar werd opgebouwd en het terras klaargezet. Het 1e, 2e en 3e stroomde langzaam binnen. Zoals altijd liep alles gemoedelijk door elkaar en met een kop koffie werd het weekend doorgenomen.

Om 12:00 moest ons eerste elftal op de foto. Dit alles gecoördineerd door Ceciel, Guido Pelgrim en Sander Hollmann.

Aansluitend een lunch in onze kantine en snel klaar zitten voor DE wedstrijd van de dag: VVT 3 - Etten 2. Wat begon met een sfeeractie waar zelfs de “kleinere” andere Gelderse derby Vitesse - NEC jaloers op is!!

Sfeeractie.jpg

Na een vroege 0-1 achterstand wisten onze boys het om te draaien na een spectaculaire 5-4 winst!!!

De wedstrijden van 2 en 1 overlapte elkaar zodat de in grote getale aanwezige toeschouwers zich geen moment konden vervelen. Ook onze burgermeester was inmiddels geweest om de Koninklijke Erepenning uit te reiken vanwege het 100-jarig bestaan van Voetbalvereniging Terborg

Oorkonde.jpg

Oorkonde-3.jpgOorkonde-22.jpg

De wedstrijd van ons eerste was na één helft beslist. Door een doelpunt van Yasin en 2 van Jeroen gingen we met een goed gevoel de rust in. In de 2e helft was het voetbal niet om over naar huis te schrijven, maar dit had ongetwijfeld te maken met de aanstaande 3e helft. De tent en ons terras zat immers bomvol en de muziek werd al iets harder gezet. Gelukkig was onze tegenstander het hier mee eens en waren de 2e 45 min snel voorbij. Met als absolute hoogtepunt het debuut van zowel Daan Tönissen als Cas van de Kamp. Die allebei ook nog eens prima invielen!!!

Daan.jpegCas.jpeg

Met 2 goals van Stijn en nog een doelpunt van Jeroen stond de acceptabele uitslag van 6-2 op het scorebord. Direct na afloop werden we bij de kleedkamer opgewacht door Martijn Thuis. Die met een kist bier klaar stond het feest in te luiden.

Kleedkamer.jpeg

Eenmaal aangekomen in de kantinetent bleek maar weer is dat vv Terborg niet alleen maar voetbal is. Heerlijk druk en zoals de dag begon liep ook nu iedereen door elkaar en was het bier niet aan te slepen. Zanger Marvin  de Geest heeft onze debutanten nog naar voor gehaald om een lied te zingen wat verplicht is na het maken van je debuut bij VvT 1.

Cas_en_Daan.jpg

Wat een super zaterdag! Wat heeft VvT laten zien een geweldige club te zijn! Maar dit alles kan niet zonder vrijwilligers…. Speciale dank aan: Ceciel , Joris , Bart , Brecht, Richard , Gerrit , familie Onal en Wilma.

Op naar de volgende super zaterdag bij VvT !!!