Wouter Bosveld heeft de laatste keer afgefloten

30 oktober 2021 19:30

Afgelopen zaterdag floot Wouter Bosveld zijn laatste wedstrijd voor Terborg/Silvolde. Na vele jaren waarin Wouter altijd paraat stond als scheidsrechter voor onze club(s) neemt hij afscheid.

Wouter was altijd bereid om in te springen als er hulp nodig was en was soms zelfs scheidsrechter bij meerdere wedstrijden op een dag. Jong en oud hebben veel voetbalplezier beleefd onder leiding van Wouter.

Nu is het tijd voor een nieuw avontuur. Namens VV Terborg en Sportclub Silvolde willen we Wouter enorm bedanken voor alles wat hij voor onze verenigingen gedaan heeft en we wensen hem veel succes in de toekomst!

WhatsApp_Image_2021-10-30_at_17.18.29.jpeg