Bij vv Terborg en spcl Silvolde werken we vanaf dit seizoen met de 11

13 december 2021 21:30

Vanaf dit seizoen werken we bij de jeugd van vv Terborg en spcl Silvolde met de 11.
De 11 is een overzichtelijke ‘’opstelling’’ met de belangrijkste afspraken binnen onze verenigingen. We respecteren de 11 afspraken en houden ons daar samen aan, zo zorgen we voor een positieve cultuur binnen de club.

In de 11 staan bijvoorbeeld afspraken over het wisselbeleid, de trainingen en het uitlenen van spelers. Ook is er info te vinden over de indelingen, de korte lijnen die wij hebben en de grote kansen die er zijn binnen onze sportclub.

Indien er vragen zijn over de 11 dan mag er altijd contact gelegd worden met de jeugdvoorzitters.

De 11 van Terborg/Silvolde