Teesing BV steekt de jeugd ouder dan 13 jaar in nieuwe trainingspakken

5 februari 2017 10:45

De jeugd ouder dan 13 jaar van voetbalvereniging Terborg zijn in het nieuw gestoken door nog een fantastische sponsor!!!

Teesing BV is de sponsor van de trainingspakken voor de jeugdelftallen boven de 13 jaar van VV Terborg.
Teesing BV is bezig om zijn onderneming nog meer uitstraling te geven en hoe kan dat beter dan de groeiende jeugdafdeling van voetbalvereniging Terborg opnieuw te voorzien van prachtige trainingspakken.
De jeugdafdeling van VV Terborg groeit nog steeds ondanks de krimp en daarom is deze combinatie een perfecte.

De jeugdcommissie wil dan ook Dick en Nicolet de Jongste nogmaals bedanken voor het sponsoren van de trainingspakken.

Na de Plus en nu Teesing BV zijn alle trainingspakken weer compleet voor alle teams en kunnen we weer een paar jaar vooruit.
Nogmaals bedankt SPONSORS!

Mocht u benieuwd zijn naar de verrichtingen van deze toekomstige profs kijk dan op www.vvterborg.nl