Jeugdkeepers vv Terborg ontvangen keeperhandschoenen!

17 oktober 2017 20:15

Op zaterdag 14 oktober hebben alle jeugdkeepers van vv Terborg keepershandschoenen in ontvangst mogen nemen.

Deze actie is tot stand gekomen door een samenwerking tussen de Club van 50 en OneKeeper. Na de keeper-trainingsattributen komen daar nu dus ook de handschoenen bij.

De Club van 50 zet zich al jaren in voor de club door extra financiële middelen en saamhorigheid middels een feestavond te creëren. Wij hopen dat de keepers veel plezier aan de handschoenen zullen hebben en dat we misschien wel minder tegengoals zullen gaan zien.

Ook lid worden van de Club van 50? Meld je dan snel aan op https://www.vvterborg.nl/471/aanmeldformulier-club-van-50/