Sponsor nieuws

Hendriksen Installatie verlengt de sponsorsamenwerking met V. V. Terborg

11 november 18:30  De samenwerking met Hendriksen Installatie en de voetbalvereniging wordt versterkt.meer »

541x gelezen

Sponsorpresentatie VVT Zondag 3

23 oktober 19:15  Voor de wedstrijd van Terborg 3 - Den Dam 2 presenteren we 4 nieuwe sponsoren: H&T Autobedrijf, Achterhoek koeriers, Attent Carcleaning en KRT bouwbedrijf.meer »

704x gelezen

MRB Groep stopt de spelers van Terborg 3 in een nieuw tenue

10 oktober 20:15  Voorafgaand aan de wedstrijd Terborg 3 - DZC 6 werden de nieuwe tenues gepresenteerd. Of het nou aan het nieuwe tenue lag of niet, Terborg heeft de wedstrijd gewonnen met 4-3. meer »

375x gelezen

BEDANKT Helming Tegelwerken!

19 mei 21:30  hartelijk welkom als nieuwe bordsponsor van vv Terborg!meer »

1068x gelezen

Bedankt Jaspers Schilderwerken!

12 mei 21:00  hartelijk welkom als nieuwe bordsponsor van vv Terborg!meer »

1450x gelezen

TB-events is op zoek naar eventbegeleiders!

7 maart 17:15  Wil je meer informatie over de vacature? Mail dan naar [email protected] / telefonisch contact via 0314-741747 of stuur een whatsapp naar 06-17730750 meer »

1453x gelezen

Ga naar archief