Terborg 3 nieuws

Voorlopige Indeling jeugd seizoen 2020-2021

28 mei 10:00  Wij hebben met zijn allen: trainers, leiders en andere commissieleden weer geprobeerd een zo goed mogelijke indeling te maken zodat eenieder op zijn of haar eigen niveau komt te voetballen. meer »

1678x gelezen

Dit zijn de nieuwe spelregels

18 augustus 22:00  Met ingang van het seizoen 2019/20 is een aantal spelregels gewijzigd. Deze nieuwe spelregels gelden voor zowel de amateurs als de profs. In onderstaande animatie en tekst leggen we de zes meest in het oog springende wijzigingen uit.meer »

775x gelezen

VOETBALLERS GEZOCHT: SENIOREN ZONDAG (3e ELFTAL)

12 juli 8:00  We staan al weer bijna aan de aftrap voor seizoen 2019/2020. Het seizoen waarin onze mooie vereniging 100 jaar bestaat!!! Ook in dit jubileumjaar willen de mannen van ons 3e elftal lekker de wei in. Om dit te kunnen doen, zijn zij op zoek naar een aantal nieuwe spelers.meer »

277x gelezen

Leiders- en trainers jeugd gezocht!

5 juli 19:00  Als vereniging streven we ernaar om ieder team een optimale begeleiding te geven, zodat elke speler/speelster zich naar zijn/haar mogelijkheden kan ontwikkelen. Daar hebben wij trainers en leiders voor nodig. Voor komend seizoen zijn we voor de jeugd nog op zoek naar leiders en trainersmeer »

1078x gelezen

Schema voorbereiding Terborg 1

4 juli 19:15  De definitieve tijden van de oefenwedstrijden zal op de site vermeld worden.meer »