Jeugdtrainers gezocht

5 juni 2023 8:15

Geachte lezer,
Voor een aantal jeugdteams bij vv Terborg / Spcl Silvolde zijn wij op zoek naar trainers en/of leiders.

Het gaat hierbij om de volgende teams:

JO8-1
JO10-3
JO11-2
JO12-1
JO14-2
JO14-3
JO17-2

Wij zijn voor deze teams op zoek naar gemotiveerde stafleden die ervoor zorgen dat onze jeugdleden met veel plezier naar het voetbalveld komen. Met plezier naar resultaat is ons motto. Onze jeugdafdeling heeft afgelopen seizoen de sportpromotieprijs van de Oude Ijsselstreek gewonnen, dit geeft absoluut aan dat de jeugd op de goede weg is.
Wat hebben we te bieden?

- Een mooi kledingpakket
- Groepen gemotiveerde jeugdleden
- Een gezellige groep vrijwilligers
- Een trainerscursus (in overleg)
- Begeleiding van onze trainersbegeleiding
- Een vergoeding (hoogte in overleg)

Heb jij vragen over deze vacature of ben je geïnteresseerd, stuur dan een mail naar
[email protected] en we gaan graag met je in gesprek.
Wij zien je komend seizoen graag op sportpark de Paasberg of op de Munsterman om er een geweldig seizoen van de maken!

Kader_gezocht.jpg