Afmelden leden

Afmelden Lidmaatschap

Afmelden voor het nieuwe seizoen dient vóór 15 juni te geschieden; men is dan geen contributie voor het nieuwe seizoen verschuldigd.

Bij afmelden in de periode 16 juni t/m 31 december is contributie tot en met 31 december verschuldigd.

Bij afmelden in de periode 1 januari t/m 15 juni is contributie tot 30 juni verschuldigd.

Afmelding kan pas gerealiseerd worden, zodra alle verplichtingen zijn voldaan. Dit houdt dat alle openstaande contributies en boetes betaald zijn en bij de jeugd ook dat trainingspak/shirt e.d. ingeleverd is.

Zodra aan alles is voldaan, ontvangt u van ons de definitieve afmelding en is er ook geen contributie meer verschuldigd.

noot: afmelden kan uitsluitend via dit formulier. Afmeldingen via trainers, per telefoon etc worden niet in behandeling genomen.
Door het vakje ja aan te vinken verklaar ik dat ik akkoord ga en dat alle bovenstaande gegevens naar waarheid zijn vermeld

* = verplicht