Websitebeheer

Organisatie websitebeheer

Website beheer spreekt eigenlijk voor zichzelf. Hier word bepaald wat wel en wat niet op de website komt te staan, en onderhoud de website zodat alle actuele nieuwtjes erop komt te staan en de site up-to-date blijft.

Om goed te laten verlopen, kan de websitebeheerders rechten aan bepaalde leden geven. Denk bijvoorbeeld aan leiders en trainers die wedstrijd verslagen plaatsen. De leider/trainer kan alleen een wedstrijdverslag plaatsen waarvoor hij/zij bevoegd is. Hoort de leider/trainer bij de JO17-1 kan hij/zij alleen voor dit team een wedstrijdverslag schrijven.

Bent u een trotse ouder die voor uw kind een verslag heeft geschreven maar u heeft geen rechten om dit te plaatsen, kunt u dit sturen naar [email protected]. De website beheerders zullen hier dan naar kijken en dit plaatsen onder het gewenste team.

Onze website beheerders zijn: Falco Berendhaus en Eef Kolkman
Zij doen hun best de nieuwsberichten/verslagen snel op de site te plaatsen.

Voor vragen en/of opmerkingen kunt u hier contact opnemen. Voor overige zaken zoals een wedstrijdverslag plaatsen kunt u een mail sturen naar: [email protected].
Graag de nieuwsberichten en verslagen die betrekking hebben op de jeugd ook mailen naar: [email protected]