Balsponsor

Marc Neijland is balsponsor van deze week

22 oktober 22:30  Terborg speelt zondag 28 oktober de tegen sv Loil. De balsponsor bij deze wedstrijd is Marc Neijland. Aanvang wedstrijd 14:00 uur

Daisy's is balsponsor

9 oktober 13:30  Terborg speelt zaterdag 13 oktober de derby tegen VVG'25. De balsponsor bij deze wedstrijd is IJssalon Daisy's uit Terborg. Aanvang wedstrijd 16:00 uurmeer »

Snackcar Hollmann is deze week balsponsor

23 november 8:15  Hollmann is de balsponsor van de wedstrijd op zondag 25 november. Onze jongens spelen dan tegen de huidige nummer 2, Sprinkhanen uit Nieuw Dijkmeer »

Terborg Auto's is deze week balsponsor

2 november 18:45  Terborg speelt zondag 5 november zijn competitiewedstrijd tegen HC'03 uit Drempt.meer »

Drukkerij Siebelink Balsponsor

20 oktober 0:15  Terborg speelt zondag 22 oktober zijn competitiewedstrijd tegen RKPSC uit Pannerden. De Balsponsor bij deze wedstrijd is Drukkerij Siebelink uit Doetinchem. Aanvang wedstrijd 14.00 uur.meer »

't Pömpke Gaanderen balsponsor

13 oktober 0:15  Terborg speelt zondag 15 oktober zijn competitiewedstrijd tegen Zeddam/St Joris. De Balsponsor bij deze wedstrijd is 't Pömpke Gaanderen. Aanvang wedstrijd 14.00 uur.meer »

Ga naar archief