Aanmeldformulier Club van 50

Wat is de club van 50?
De Club van 50 is een initiatief van de sponsorcommissie van v.v. Terborg met als doel nog meer betrokkenheid bij onze vereniging te creëren en de club financieel een extra steuntje in de rug te geven. De club van 50 bestaat uit een groep mensen/deelnemers die v.v. Terborg een warm hart toedragen. Door middel van een jaarlijkse bijdrage van € 50,- helpen de deelnemers de club aan extra inkomsten voor de jeugd van v.v. Terborg.
Door dit aanmeldformulier in te vullen wordt je lid van de Club van 50 voor een bedrag van € 50,-.
Je kunt hieronder aangeven hoe je de bijdrage wilt betalen, contact of incasso. Eenmalige incasso betekent dat je ons alleen voor dit seizoen machtigt, doorlopend wil zeggen dat je elk seizoen wilt meedoen en het deelnamebedrag elk jaar automatisch afgeschreven wilt hebben..
Ondertekende gaat akkoord dat vv Terborg de bijdrage voor de club van 50 incasseert.
Met het akkoord geven van dit formulier machtig je vv Terborg de bijdrage af te schrijven van het door jou opgegeven IBAN rekeningnummer.
Bij doorlopende machtiging betekent het dat we elk jaar in september de bijdrage incasseren.
Door het vakje 'Ja' aan te vinken geef ik aan dat ik akkoord ga en dat alle bovenstaande vragen naar waarheid zijn ingevuld.

* = verplicht