Sponsormogelijkheden

Beste (toekomstige) sponsor,

Sponsorrelaties zijn voor de voetbalvereniging van essentieel belang. Zonder de samenwerking tussen een sponsor en voetbalvereniging heeft de voetbalvereniging geen bestaansrecht.

Het sponsoraanbod bevat een beschrijving van diverse sponsoropties. Het doel van dit sponsoraanbod is te streven naar een duurzame sponsorsamenwerking. De financiële middelen die gegenereerd worden door sponsoring geven de voetbalvereniging de mogelijkheid om o.a.: de benodigde materialen aan te schaffen, wedstrijdkleding te kopen, het technisch kader neer te zetten, de accommodatie te onderhouden en een breed scala aan nevenactiviteiten te ontplooien.

Wij hopen dat dit plan voldoende duidelijkheid biedt, maar vooral uitnodigend genoeg is om met elkaar in gesprek te komen over de diverse mogelijkheden om onze voetbalvereniging te steunen.

De VVT-sponsorcommissie

Download hier het sponsoraanbod van Voetbalvereniging Terborg.