We zoeken vrijwiligers voor een enkele zaterdagochtend

20 november 2023 21:15

Beste leden en ouders van leden,

Vind jij het ook prettig om op de vroege zaterdagochtend een heerlijk kopje koffie of thee te kunnen drinken bij het bezoeken van een wedstrijdje van je kind, kleinkind of familielid? Wij ook! We hebben alleen een paar vrijwilligers nodig om dit te kunnen blijven regelen voor je.

We zijn op zoek naar 4-5 vroege vogels die ons zo af en toe op de zaterdagochtend uit de brand willen helpen.
De taak: het opstarten van de kantine en het verzorgen van koffie en thee voor trainers / leiders en vrijwilligers. Het is niet ingewikkeld en het is vooral ook erg leuk!

De omvang van de taak is niet heel groot: je bent eens per 5-6 weken aan de beurt voor een ruime twee uur. Tijden: 07:30 - (uiterlijk) 10:00 Daarbij wordt je geholpen door jeugdleden. Als we iets meer vrijwilligers hebben wordt de belasting nog kleiner.
Je beloning bestaat uit veel vrolijkheid en een vrijwilligersavond als dank voor jouw betrokkenheid. Het is wel even vroeg opstaan, maar dan heb je nog wat aan jouw dag, zullen we maar zeggen! ;-)

We gaan ook pas van start als er zich minimaal 4 personen hebben aangemeld. Tot die tijd zijn we op zaterdagmorgen tot 10:00 helaas gesloten.

We hopen op je snelle reactie. Je kunt je aanmelden bij Wendy Wolsink, telefoonnummer 06-30041191.

We hopen van je te horen!

Mvg, het Terborg bestuur