Grote Clubactie weer een doorslaand succes!!

23 november 2023 14:45

De verkoop van de Grote Clubactie is weer ten einde gekomen en de verkopers hebben weer enorm hun best gedaan! Dit jaar werden er maar liefst 1.695 loten verkocht, wat ons een opbrengst oplevert van € 4.068,- Een fantastisch mooi bedrag waar we op korte termijn weer een aantal nieuwe goaltjes van aan zullen schaffen.

Normaal houden we nog even geheim wie de topverkoper van onze vereniging is, maar door een verandering bij de Grote Clubactie kunnen onze jeugdleden zelf de tussenstand ook inzien, dus geheimhouden is er niet meer bij…. dus zonder tromgeroffel, maar met veel lof vertellen we dat de beste verkoper van het jaar Finn Baakman uit de JO11-1 geworden is! Zijn doel: 160 loten werd net niet gehaald door het slechte weer in de herfstvakantie, maar met 104 verkocht loten heeft hij de titel dik verdiend! Heel Terborg fietste hij door om overal maar lootjes te verkopen en zoveel mogelijk geld op te halen. Het plan was om Etten en Gaanderen er nog bij te pakken en zo een 3D- printer bij elkaar te sparen, maar dat viel helaas in het water.

Op de 2 de plaats dit jaar: Luuk de Ruiter uit de JO10-1. Luuk werd vorig jaar derde in de race van beste verkoper en in het jaar daarvoor was hij ook al eens tweede. Dit jaar moest er dus nog meer verkocht worden en dat lukte hem ook, alleen verkocht Finn er nog net wat meer. Een leuk weetje om te vertellen is dat Luuk vooral veel verkoopt in een keer. 23 kopers had Luuk nodig om 77 loten aan de man te brengen! Helaas was het weer net niet genoeg voor de 1 ste plek, maar super goed gedaan Luuk!

De top 3 wordt dit jaar compleet gemaakt met Sepp ten Have, eveneens uit de JO10-1. Hij verkocht 50 loten aan Jan en alleman om zo de 3 de plek te bemachtigen! Familie, buurtjes, vrienden; iedereen in de nabije kring van Sepp moest helpen om zoveel mogelijk lootjes te verkopen. En dat lukte behoorlijk zoals jullie kunnen lezen! Top gedaan Sepp!
Naast de individuele verkoopwedstrijd hebben we dit jaar ook wat nieuws! Namelijk dat ook het best verkopende team in het zonnetje wordt gezet. Dit is met liefst 283 loten de JO10-1 geworden!! Niet heel gek dat de nummer 2, 3, 4 en 5 van de club dus ook allen uit de JO10-1 komen. Wat de teamprijs wordt, zullen de spelers en staf op korte termijn horen en nadien zal er zeker nog wat over gedeeld worden!

Kopers bedankt voor jullie steun en verkopers bedankt voor jullie actieve inzet, dit is een mooie opsteker voor de clubs!