In Memoriam Herman Wolters

24 maart 2015 10:45

Herman Wolters overleden
Zaterdagavond is Herman Wolters na ziekte op 63-jarige leeftijd overleden.

Herman heeft in het verleden vele jaren in de selectie van vvTerborg gespeeld, onder andere samen met Leo Epskamp, Jan Hollmann, Wally Salemink, Richard van Uhm, Appie Krautz en Nico Bakker.
De laatste jaren speelde hij nog mee in het veteranenteam en was hij ondersteunend lid van de voetbalvereniging. De voetballer Herman kenmerkte zich door altijd sportief zijn, veel inzet tonen en een constante waarde zijn voor het team.
Herman blijft in ons geheugen als iemand die altijd rustig aanwezig was, niet op de voorgrond tredend maar wel altijd van de partij zijn bij de gezellige 3e helft.
vvTerborg verliest met het overlijden van Herman wederom een gerespecteerd lid.
We wensen familie, vrienden en kennissen veel sterkte.
Eric Meijer, voorzitter vvTerborg