JEUGDLEDEN BEHALEN CERTIFICAAT PUPILLENSCHEIDSRECHTER!!!

17 februari 2015 12:15

Dinsdag 17 februari hebben Jelle van Haarlem (B1), Camiel Frensen en Wesley Kuijer (beiden C1) deelgenomen aan de pupillenscheidsrechterscursus die, in samenwerking met buurtclubs, georganiseerd werd bij onze vereniging.
Onder begeleiding van Jeroen Sanders hebben de jongens deze dag de theoretische basis geleerd over het leiden van een pupillenwedstrijd (7 tegen 7) en de omgang met toeschouwers langs de lijn.

Verder hebben Jelle, Camiel en Wesley in de praktijk laten zien hoe ze een wedstrijd leiden en tot slot hebben ze nog een theorie-examen afgelegd. Alle drie hebben zich van hun beste kant laten zien en goed gescoord op alle onderdelen!!! Dit heeft ervoor gezorgd dat Jeroen Sanders niets anders kon doen dan hen het certificaat pupillenscheidsrechter te overhandigen!!

Wij zijn als club erg trots op Jelle, Camiel en Wesley!! Natuurlijk vanwege het behalen van dit certificaat, maar ook om feit dat ze iedere week met veel inzet en plezier klaar staan voor de jonge jeugd van v.v. Terborg!! Jongens, super, ga zo door!!!