Aftreden Mike Meeusen

15 oktober 2016 13:45

Beste leden,

Hierbij delen wij jullie mee, dat met ingang van zaterdag 8 oktober, Mike Meeusen is afgetreden als jeugdvoorzitter van voetbalvereniging Terborg.

Mike heeft zich ruim 2 jaar ingezet voor onze jeugd. Mike zal zich nog in blijven zetten als vrijwilliger voor onze vereniging maar helaas niet meer als jeugdvoorzitter.
Hij zal onder andere blijven fluiten en natuurlijk als ouder de wedstrijden van zijn zoon Sam en zijn dochter Ava blijven bezoeken.

Mike heeft een grote bijdrage geleverd aan de ontwikkeling van onze jeugdafdeling de afgelopen jaren, daarom willen we Mike dan ook ontzettend bedanken voor zijn inzet.

Bestuur & Jeugdcommissie vv Terborg.