1e wedstrijd dames 1 vvTerborg

1 november 2016 19:00

as zondagmorgen 6 november om 11.00 uur vindt de eerste wedstrijd plaats van de Dames 1 !

Na lang met elkaar getraind te hebben (ruim een jaar) mogen de dames aankomend weekend hun kwaliteiten laten zien in een echte wedstrijd.
De dames zouden het dan ook erg op prijs stellen dat jullie ze komen aanmoedigen.
Ze zijn te zien op sportpark de Paasberg as zondag om 11.00 uur, U komt toch ook.

Daarnaast is er nog een nieuwtje rond het damesteam,
Ze hebben sinds vorige week een nieuwe shirtsponsor,het bedrijf TIS Terborg van Dhr R v Minnen zal het team voorzien van nieuwe shirts. De heer v Minnen verbind zijn bedrijf voor 3 jaar en daarna voor onbepaalde tijd aan het damesteam.
De overhandiging van de shirts zal wanneer de shirts gereed zijn z.s.m. in overleg met Dhr v Minnen en de Dames van vvTerborg plaats vinden.

Voor meer info over de sponsor klik op onderstaande link:
Website TIS Terborg