Bezoek FC Schalke 04 en verdien geld voor jouw club!

21 september 2017 15:00

Wil jij altijd al eens naar een buitenlandse voetbalwedstrijd en genieten van een geweldige sfeer? Bezoek dan FC Schalke 04 met een georganiseerde busreis van Voetbalreizen.com.

Het arrangement bestaat uit een georganiseerde busreis met een opstapplaats bij jou op de club, tickets op de lange zijde (bij elkaar) en professionele begeleiding tijdens de busreis. Vertrektijd ligt zal omstreeks 13:00 a 13:30 uur zijn.

De prijs bedraagt € 95,- per persoon.

De Schalke 04 busreizen zijn er voor de volgende wedstrijden:

Schalke 04 - Wolfsburg (zaterdag 28 oktober om 15:30 uur)
Schalke 04 - HSV (zondag 19 november om 15:30 uur)

Omdat wij het Achterhoekse voetbal een warm hart toedragen, wordt € 10,- per persoon als budget ingezet om jouw club te sponsoren. Een perfecte win - win voor alle partijen. Jij een geweldige ervaring en jouw club ontvangt extra sponsorgeld.

Heb je interesse of wil je graag reserveren? Mail dan jouw gegevens naar [email protected]. De volgende gegevens worden gevraagd:
- Voornaam & achternaam (alle deelnemers aan de reis)
- Aantal personen
- Adres & woonplaats
- Mobiele nummer
- Welke club ontvangt jouw sponsorbijdrage

Wij hebben 50 plaatsen; dus VOL = VOL

Voor meer informatie of het doorgeven van een boeking:
026-2020382 & [email protected]