Nardy Eskes stopt na ruim 10 jaar jeugdcommissie

6 oktober 2017 18:30

Na ruim 10 jaar geweldig werk te hebben verricht binnen de jeugdcommissie van vv Terborg stopt Nardy Eskes met haar vrijwilligerswerk.

Nardy is jaren wedstrijdsecretaris en scheidsrechters coördinator geweest en heeft dit altijd met veel inzet gedaan. Ook was ze zeer betrokken bij andere onderwerpen die binnen de jeugdcommissie werden besproken. Haar inbreng was altijd positief en ze zorgde er dan ook vaak voor dat we op een andere manier naar bepaalde situaties gingen kijken. Nardy was op zaterdag altijd positief aanwezig en we moeten vooral niet vergeten te benoemen dat de snoeppot vaak goed gevuld was!

Nardy, we willen je ontzettend bedanken voor je inzet en je positieve inbreng, we hopen je nog vaak als supporter langs de lijn te zien.

Jeugdcommissie vv Terborg