Afsluiting Seizoen, een woordje van de voorzitter

26 mei 2015 20:00

Afsluiting seizoen
Seizoen 2014 - 2015 zit er nagenoeg op. De pupillen mogen zich nog verheugen op het aanstaande pupillenkamp dat voor hen is georganiseerd. De laatste activiteit van het seizoen!
Op 2e pinksterdag heeft de selectie het seizoen afgesloten met promotie naar de 4e klasse.

Trainer, leiders, spelers, assistent-scheidsrechters en medische begeleiding van harte gefeliciteerd met dit behaalde resultaat. Ook nu weer ondersteund door onze fanatieke en trouwe supporters. Het hele seizoen ook ondersteund door onze 'pupillen van de week', met dank aan Wilma. De wedstrijden werden gespeeld met telkens een nieuwe bal die geschonken werd door de balsponsoren! De entreegelden werden geïnd en de koffie geschonken door een groep trouwe vrijwilligers! Dank hiervoor!
Veel vrijwilligers hebben ook dit seizoen weer veel tijd en energie ingezet en hebben het daardoor het voetballen bij de jeugd en senioren mogelijk gemaakt. Enkele te noemen: trainers, leiders, accommodatie- en technische ploeg, commissieleden en medebestuursleden. En allen hierbij niet genoemd.  We kunnen niet zonder jullie inzet!
Tot slot en zeker niet op de laatste plaats: onze sponsoren! Grote dank aan jullie! Jullie zijn voor ons van groot belang! Op vele manieren hebben jullie ons ondersteund! Zonder jullie is het zeer moeilijk om onze vereniging draaiende te houden.

Ik wens jullie allen namens het bestuur een goede zomervakantie toe!

Eric Meijer, voorzitter.