Even voorstellen

22 april 2018 9:30

mijn naam is Tim Wormskamp. Voor de meeste op de vereniging al wel een bekend gezicht als trainer van de jeugd ( JO 13 1&2) en als speler van ons eerste elftal. Voor ouders van de ietwat jongere jeugd misschien niet. Ik ben 22 jaar en woon in ons prachtige Terborg waar ik ook werk bij TB Events.

Tim Wormskamp

Dit seizoen ben ik vooral op de achtergrond bezig geweest als Jeugdcoordinator van de fase 1. en heb ik me bezig gehouden met het samenwerking van Terborg & Silvolde. Vanaf maart heb ik met onze Jeugdcoordinator Mehmet Onal meegelopen. Dit omdat ik het vanaf aankomend seizoen van hem over neem.

Voor volgend jaar sta ik er natuurlijk niet alleen voor. Zo krijgt de jongste jeugd zijn eigen coördinator en krijgt elke leeftijdscategorie vanaf de onder 13 een coördinator. Welke later nog bekend zullen worden. Ik zie er naar uit om samen met alle vrijwilligers, de jeugd van Terborg met zoveel mogelijk plezier te laten voetballen. De mogelijkheid bieden om hun talent te ontwikkelen en op ieders eigen niveau tot prestaties komen.    Tim Wormskamp