Wilma Thuis ERELID VV Terborg

17 juni 2015 14:15

Tijdens het pupillenkamp werd Wilma verrast door de voorzitter door haar benoeming tot erelid van onze vereniging.
Wilma nam het initiatief 20 jaar geleden om te starten met het kleutervoetbal, dit is sindsdien het begin van menig lid van vv Terborg tot een mooie voetbalcarriere en zorgt jaarlijks voor de noodzakelijke aanwas van onze vereniging. Dit was voor het bestuur reden genoeg om haar in het zonnetje te zetten en te benoemen als erelid.
Haar 1e kleuter van indertijd, Nick Overbeek, overhandigde haar een mooie bos bloemen, waarna de jongste leden van onze vereniging Roef en Onne haar de oorkonde overhandigen.
Naast haar trainerschap van de kleuters is Wilma nog op vele andere fronten actief voor onze vereniging, dit gezamenlijk zorgt voor een terecht erelidmaatschap.
Wilma, namens alle leden van de vv Terborg, gefeliciteerd, bedankt en nog vele jaren.
Ook Karel en de kinderen bedankt voor het afstaan van Wilma aan de vv Terborg.